Zaraz wracam


Zawsze szalenie mnie intrygowały karteczki z napisem "Zaraz wracam". Odbieram je jako przejaw szczególnego rodzaju humoru. Patrząc na taką informację popadam zwykle w rozmyślanie o tym, kiedy owo "zaraz" miało swój początek i co ono oznacza dla osoby, która mnie w tak przecież niezobowiązujący sposób zawiadamia o swojej nieobecności. Pomyślałam sobie, że można by tak zatytułować tekst o adwentowym oczekiwaniu na powrót Pana. Ale tym razem chcę powiedzieć tylko tyle, że postanowiłam maksymalnie ograniczyć aktywność internetową. Ograniczyć, nie porzucić, bo obsługuję jeszcze te strony:


Tematyka warta jest bliższego poznania. Ale tymczasem prywatnie sprawy mają się tak:

"Paszczak wybiegł do sieni wołając:
- Homku!
Homek wyszedł ze schowka na poddaszu.
- Znowu czytałeś! - zauważył Paszczak. - To niebezpiecznie tak dużo czytać. Posłuchaj no. Lubisz wyciągać gwoździe?
- Chyba nie - odparł Homek. 
- Jeżeli cokolwiek ma być zrobione - wyjaśniał mu Paszczak - to zawsze jest tak, że jeden buduje a drugi znosi deski. Albo jeden wbija nowe gwoździe, a drugi wyciąga stare. Rozumiesz?
Homek nic, tylko patrzył. Wiedział, że on jest tym drugim."


(Tove Jansson, Dolina Muminków w listopadzie)


I niezależnie czy jestem tą drugą, czy co gorsza pierwszą, jest trochę desek do przeniesienia i pewna ilość gwoździ, które oczekują na moje zdecydowane działanie. Zatem jeżeli cokolwiek ma być zrobione...


Dziękuję wszystkim, którzy dotychczas byli łaskawi poświęcić mi swój czas i uwagę. Dziękuję za wyrazy sympatii. Cieszę się, jeśli coś dobrego mogłam dać. 

Do zobaczenia. 






Komentarze

  1. ...to ja te gwoździe powyciągam, niebawem....�� i desek nanoszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Prosty i darmowy uśmiech tych, którzy mieszkają z nami
    lub których kochamy,
    może zmienić nastrój całego dnia:
    uśmiech jest często najbardziej oczekiwanym gestem, który nie nadchodzi
    kiedy tego potrzebujemy, by
    nie czuć się samotnymi i niegodnymi uwagi.."

    ~Enzo Bianchi


    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. https://twitter.com/enzobianchi7/status/1153028415865458689?s=19

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! W takim razie dziękuję za tłumaczenie. I proszę o więcej. :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. "Dla nas, mężczyzn i kobiet, spotkanie z innymi jest decydujące:
    więc spotkajmy się,
    spójrzmy sobie w oczy
    obejmijmy się bez strachu,
    słuchajmy się w ciszy,
    bądźmy wrażliwi bez wstydu,
    krótko mówiąc, „oswajamy się”.

    OdpowiedzUsuń
  5. https://twitter.com/enzobianchi7/status/1162097133027303429?s=19 (link z TT do powyższego tłumaczenia)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, pozdrawiam, pamietam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutaj inna wersja tłumaczenia twetta Enzo Bianchi.. . https://twitter.com/Tomek96297940/status/1168049363542786048?s=19

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak imieninowo się złożyło :) Dziękuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. "Najszczęśliwszą duszą jest ta, która powierza się miłosierdziu Bożemu.”
    (Faustyna Kowalska)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaakceptuj zmęczenie i niepokój związany z życiem i myśleniem,
    wierą i zadawaniem pytań: tylko w ten sposób nie będziesz zadowalał się tym, co pojawia się na powierzchni
    i będziecie szukał dogłębnie tego, co jest prawdziwe, dobre i piękne.
    Życie bez wysiłku badawczego
    nie jest warte życia." - Enzo Bianchi

    OdpowiedzUsuń
  10. ZARAZ WRACAM - jak ja kochałam tę karteczkę wieszać, gdy pracowałam w zakładzie usługowym. Nikt nie zarzucał, że CZAS MINĄŁ, he he - zaraz bywa krócej, zaraz bywa dłużej - ale zawsze to zaraz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, właśnie, to takie niezobowiązujące :)

      Usuń

Prześlij komentarz