Blog po remoncie


Blogowi tej wiosny stuknął trzeci rok. Mało to, czy wiele? W świecie technologii, wiadomo, co jeszcze dwa lata temu było nowoczesne a rok temu w porządku, dziś już jest całkiem zapyziałe. A dodatkowo wiosna taka piękna, jasna i kwitnąca, że aż chce się wszystko odświeżać i zaczynać od nowa. Stąd decyzja o zmianie wyglądu strony. Jak Wam się podoba?

W moim sercu też panuje wiosenna pogoda. Mam nadzieję, że uda mi się to przekazać.


Niedawno wygrałam w minikonkursie Wydawnictwa WAM książkę Jennie Allen "Niczego nie musisz udowadniać". Mam z tego dużą frajdę, więc pochwaliłam się znajomemu, a on na to:
- Ale ty wiesz, że nie musisz?
No pewnie, że wiem. Nie muszę udowadniać. Nie mam zamiaru.

O książce napiszę za jakiś czas, jak doczytam i domyślę. Ale już teraz mogę powiedzieć, że jest dobra. Czytając nie mogę oprzeć się myśli, że mogłabym napisać podobną, tylko z innymi przykładami. No, ale już jest napisana, więc z głowy.

Chciałabym jeszcze obiecać, że zadbam o ten swój ogródek internetowy, że będę pisać regularnie i pięknie. Będzie tak..., o ile "Pan za mnie wszystkiego dokona". Tak, jak zawsze to robił. Przecież.


A że ostatnio zwiedziłam Tomaszów Mazowiecki, zaczęła za mną chodzić piosenka Ewy Demarczyk TOMASZÓW. Polecam, mimo że klimat w niej wrześniowy.

Pozdrawiam ciepło.

A jak już przeczytaliście, to serio pomyślcie, czy nie wybrać się na kajaki. Ja byłam właśnie pierwszy raz i mam nadzieję, że nie ostatni. Lato ma być długie i ciepłe.

A tu wspomnienie Krakowa. Klasztor karmelitów bosych. 


Komentarze

  1. mi tam się bardziej podoba, taki stabilniejszy, nic się bez potrzeby nie rusza i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, już mi też to przeszkadzało coraz bardziej. Dzięki.

      Usuń
  2. Przeżyłam spory pozytywny szok :)
    Mam nadzieje, że dbanie o ten "ogródek" też wyjdzie, bo zaglądam regularnie :)
    Pozdrawiam serdecznie z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zapał, może się uda. Dziękuję za każdą wizytę i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie w tym ogródku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz